ВАТСЬЯЯНА
КАМА СУТРА
ЕТИКА І ПРАКТИКА КОХАННЯ
"Кама
сутра" створена для блага людей, для того,
щоб навчити їх оберігати цнотливість жінок і матерів,
цей твір категорично заборонено використовувати для
розбещення дівчат і жінок.
Ватсьяяна
ЯК ВОЛОДАРІ
ДОМАГАЮТЬСЯ ЧУЖИХ ЖІНОК
Раджі й міністри, беручи до уваги їх особливе
становище у суспільстві, не навідуються до осель простих громадян.
Тому особисте життя володарів приховане від очей підлеглих.
Не дивно відтак, що дехто вважає: володарі прокидаються з сонцем,
а протягом дня тільки те й роблять, що стежать, як воно рухається
по небу, а коли сонечко сяде, то й собі йдуть спати.
Але це не так. Візьмемо, наприклад, сільського старосту. Або
чиновника раджі, котрий відповідає у селі за жнива. Ці люди
запрошують доступних у любовних стосунках жінок. Інші наглядачі
вступають в інтимні зв'язки з наймичками, які працюють на тваринницьких
фермах: наглядачі за вдовами та жінками, що не мають захисників,
повинні злягати з ними; наглядачі за базарами займаються любов'ю
з селянками, які привезли свою продукцію на продаж.
У свята жительки міст і селищ наносять візити жінкам, котрі
мешкають у гаремі раджі. Ніч вони проводять у бесідах, а вранці
повертаються додому. Між тим наглядачка гарему придивляється
до прийшлих, вибирає найпривабливіших з них і пропонує їм оглянути
палац. Після цього наглядачка повідомляє красуні, що вона, мовляв,
сподобалася раджі, що це велика удача для неї - побачити повелителя
і навіть належати йому, що про це ніхто не довідається. Жінка
може не погодитися, тоді наглядачка обдаровує її багатими подарунками
,й супроводжує до воріт.
Трапляється, красуню, яка впала в око раджі, жінки гарему схиляють
до співжиття з ним. Для цього використовують і жебрачок. Якщо
красуня згодна, то її приводять кілька разів до палацу, після
чого вона належить повелителю.
Сексуального зв'язку з володарем шукають і знаходять жінки,
котрі прислуговують у палаці, терплячи утиски від міністрів,
бідні жінки, а також ті, хто невдоволенні своїм становищем і
шукає протекторату раджі; хто прагне слави; кого утискує община;
кого повелитель найняв як спостерігачок.
Коли одружена, але вподобана раджею жінка вступила в сексуальний
зв'язок з іншим чоловіком, то раджа наказує заарештувати її
і привести рабинею до свого гарему. Є й інший шлях поповнити
гарем жінкою, яка впала в око володареві. Так, він підсилає
до її чоловіка людину, після чого між ними виникає сварка, і
чоловік цієї жінки опиняється за ґратами. А жінку привозять
у гарем.
Так володіють чужими жінками переважно у палацах раджі. Слід
зазначити, що володар не повинен переступати межі дозволеного,
бо відомі випадки, коли, наприклад, раджа Коттаса був убитий
чоловіком-прачкою при спробі оволодіти його дружиною; інший
раджа з Касі був убитий генералом за подібних обставин.
Але звичаї деяких областей Індії сприяють сексуальним стосункам
жінок з чужими чоловіками. Так, в Андрі молода дружина приходить
у гарем раджі на десятий день після одруження, щоб віддатися
володареві. Після цього він залишає її в палаці служницею. А
в області Вайдарба дружина головного міністра сама з'являється
у спальні раджі, щоб подарувати йому насолоду. Найкращі красуні
цієї області вважають за обов'язок провести місяць у гаремі
раджі.
А в землях Апаратака місцеві жителі посилають володареві найпрекрасніших
дівчат. У Саураштрі жінки за власним бажанням можуть прийти
до раджі й запропонувати свої послуги в коханні або поповнити
його гарем.
Щодо цієї теми люди кажуть так: "Володарі можуть різними
шляхами заволодіти чужими жінками. Але вони не повинні зловживати
владою й багатством. Раджа, котрий переборов у собі шість супостатів
людства, оволодіє світом".
1 Йдеться про хіть, гнів, зажерливість, спокусу,
егоїзм та невігластво.
До змісту
Далі